Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή Παραγγελίας ή Προϊόντων


Αν ο πελάτης παραλάβει λανθασμένο ή διαφορετικό προϊόν ή διαφορετική ολική/μερική παραγγελία από αυτή που είχε αρχικά παραγγείλει, τότε επικοινωνεί μαζί μας στο "215 5602743" ή με email στο info@locopaws.gr και αναλαμβάνουμε χωρίς καμμία επιβάρυνση να του αποστείλουμε εκ νέου το σωστό προϊόν.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει ο ίδιος τα προϊόντα στο σημείο παραλαβής της Loco4motive I.K.E., η αλλαγή γίνεται απευθείας και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει προϊόντα ίσης αξίας.

Εναλλακτικά, αν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα από το χώρο του, μέσω κούριερ (συνεργαζόμαστε με ELTA COURIER μόνο για τις επιστροφές), ισχύει για προϊόντα έως 5 κιλά ή 5 ογκομετρικά κιλά, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στο "215 5602743" ή με email στο info@locopaws.gr για να κανονίσουμε την παραλαβή από το χώρο του με courier κατόπιν συνεννοήσεως για τα ωράρια. Μόλις παραλάβουμε τα προιόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, σύμφωνα με τις παρακάτω προϋποθέσεις, την επόμενη εργάσιμη αποστέλλονται τα νέα προϊόντα που παρήγειλε, χωρίς καμμία επιβάρυνση.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσει ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας του πριν αυτή εκτελεστεί ή του παραδοθεί, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να επικοινωνήσει με την Loco4motive IKE.

– Μέσω τηλεφώνου στο "215 5602743" (Αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) καθημερινά Δευτέρα - Παρασκευή από τις 10.00π.μ. έως 17.00μ.μ.

– Μέσω e-mail στο info@locopaws.gr


Προϋποθέσεις

  • Δεν γίνονται αλλαγές χωρίς τα παραστατικά αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο)
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στη αρχική τους συσκευασία με τα καρτελάκια τους

Σε περίπτωση που έχει προπληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, προπληρωμένης/ χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας ή paypal, και επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων σας ή μέρος τους, η επιστροφή της χρηματικής διαφοράς θα γίνει εντός 3-6 ημερών σε λογαριασμό τον οποίο θα έχει υποδείξει ο πελάτης.  Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το σύνολο ή μέρος των προϊόντων που του παραδόθηκαν, ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής ισχύουν και διαφορετικές προϋποθέσεις & χρεώσεις.


Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων


Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει ο ίδιος τα προϊόντα στο σημείο παραλαβής της Loco4motive I.K.E., η αλλαγή γίνεται απευθείας και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει προϊόντα σίγουρα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Εναλλακτικά, αν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα από το χώρο του, μέσω κούριερ (συνεργαζόμαστε με ELTA COURIER μόνο για τις επιστροφές), ισχύει για προϊόντα έως 5 κιλά ή 5 ογκομετρικά κιλά, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στο "215 5602743" ή με email στο info@locopaws.gr για να κανονίσουμε την παραλαβή από το χώρο του με courier κατόπιν συνεννοήσεως για τα ωράρια. Μόλις παραλάβουμε τα προιόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, σύμφωνα με τις παραπάνω προϋποθέσεις, την επόμενη εργάσιμη αποστέλλονται τα νέα προϊόντα που παρήγειλε.

Η χρέωση για τα μεταφορικά αλλαγής με courier ανέρχεται στα 4,90 ευρώ εντός Αττικής. Η αντικαταβολή δεν συμπεριλαμβάνεται στο ποσό αυτό και χρεώνεται επιπλέον 1,95 αν τα προϊόντα αλλαγής ξεπεράσουν την αρχική αξία της παραγγελίας.

Σε περίπτωση απομακρυσμένων περιοχών, θα πρέπει ο πελάτης να μεταβεί στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ-ταχυδρομείο και να στείλει την παραγγελία με χρέωση παραλήπτη, χωρίς να επιβαρυνθεί εκείνος με το κόστος. Μόλις παραλάβουμε τα προιόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, σύμφωνα με τις παραπάνω προϋποθέσεις, την επόμενη εργάσιμη αποστέλλονται τα νέα προϊόντα που παρήγειλε.

Η χρέωση για τα μεταφορικά αλλαγής με courier ανέρχεται στα 5,90 εκτός Αττικής. Η αντικαταβολή δεν συμπεριλαμβάνεται στο ποσό αυτό και χρεώνεται επιπλέον 1,95 αν τα προϊόντα αλλαγής ξεπεράσουν την αρχική αξία της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που έχει προπληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, προπληρωμένης/ χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας ή paypal, και επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων σας ή μέρος τους, η επιστροφή της χρηματικής διαφοράς θα γίνει εντός 3-6 ημερών σε λογαριασμό τον οποίο θα έχει υποδείξει ο πελάτης.  Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το σύνολο ή μέρος των προϊόντων που του παραδόθηκαν, ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής ισχύουν και διαφορετικές προϋποθέσεις & χρεώσεις.

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του eshop μας, αποδέχεστε τους παραπάνω όρους χρήσης και την πολιτική της Loco4motive I.K.E.


Υπαναχώρηση (αποκλειστικά για φυσικά πρόσωπα με την ιδιότητα του καταναλωτή)


Σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο θεωρεί πως τα προϊόντα του παραδόθηκαν με τη παραγγελία δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες ή στις επιθυμίες του, έχει το δικαίωμα επιστροφής του συνόλου του ποσού των προς επιστροφή προϊόντων με τις εξής προϋποθέσεις:

– Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της απόδειξης

– Χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος, χωρίς φθορές και σκισίματα, το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι πλήρες.

– Το κάθε προϊόν να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με αυτήν που παραλήφθηκε. Σε κάθε περίπτωση σας γνωρίζουμε ότι η Loco4motive IKE δεν μπορεί να κάνει δεκτό προϊόν που επιστρέφεται λόγω υπαναχώρησης όταν έχει ανοιχθεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του. Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των Προϊόντων που αγοράσατε οφείλετε να τα χειρίζεστε και να τα εξετάζετε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν να το πράξετε σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό.

- Να έχει διαθέσιμη την Απόδειξη ή το Τιμολόγιο Πώλησης


Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:

Σύμφωνα με το νόμο το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση προμήθειας αγαθών κατόπιν ειδικής παραγγελίας προϊόντων.

Επίσης σύμφωνα με το νόμο το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση που τα τρόφιμα έχουν ανοιχτεί ή αλλοιωθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο, σε περίπτωση προϊόντων που λήγουν σύντομα ή που έχουν λήξει, σε περίπτωση έτερων σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινή ή/ και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αντιπαρασιτικά προϊόντα και προϊόντα υγιεινής, παιχνίδια κοκ).

Ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει στη Loco4motive IKE στην αναφερόμενη στο άρθρο 7.1. γ) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Η δαπάνη αυτή θα είναι η ίδια δαπάνη κόστους μεταφορικών που εμφάνισε στον ιστότοπο www.locopaws.gr κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.


Στα πλαίσια της προσπάθειας για άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη, η Loco4motive IKE αναγνωρίζει 2 περιπτώσεις σφαλμάτων από την εταιρία:

– Αν κατά την παράδοση αποδειχθεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό. Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (2251/94) είναι κάθε προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στις αναγραφόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι ελαττωματικό, εκτός αν αποδειχθεί ότι υπήρχε ευθύνη του πελάτη κατά τη μεταφορά ή/ και τη χρήση

– Αν κατά την παράδοση ο πελάτη παραλάβει διαφορετικά προϊόντα ή λιγότερη ποσότητα από αυτήν που αρχικά είχε παραγγείλει. Λάθη κατά την εκτέλεση της παραγγελίας είναι απολύτως αναγνωρίσιμα από τη Loco4motive IKE και θα γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διόρθωσή τους.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του συνόλου του ποσού των προς επιστροφή προϊόντων χωρίς καμία επιβάρυνση σε περίπτωση που επιθυμεί να τα επιστρέψει από το χώρο του μέσω courier με τις εξής προϋποθέσεις:

– Εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της απόδειξη ή του Τιμολογίου Πώλησης

– Να έχει διαθέσιμη την Απόδειξη ή το Τιμολόγιο Πώλησης